VISITES TEATRALITZADES

Empúries, cap al tard

Capvespres d'estiu, juliol, agost i setembre

BOOK NOW!

Veniu a gaudir del jaciment durant el capvespre!

Visita dramatitzada que recorre els principals espais de la ciutat grega i romana d’Empúries aprofitant la màgia dels capvespres d’estiu. Descobrireu la historia i passejareu pels racons més destacats d’Empúries acompanyats de personatges ficticis inspirats en el passat clàssic de la ciutat. En acabar podrem degustar una copa de mulsum, un vi romà aromatitzat i sucs pels infants.

Aquest estiu us oferim dues representacions diferents: 

D’amors i venjances

En l’any 54 dC l’emperador Claudi va morir en estranyes circumstàncies, provocant un grans trasbals en la successió del nou Cèsar. Alguns historiadors antics apunten que va morir enverinat per la seva pròpia esposa, Agripina. Lluny de Roma, Empúries vivia un dels seus moments de màxima esplendor. En aquest context, l’encontre entre 3 dones a la ciutat d’Emporiae iniciarà una trama plena de misteris, on l’amor i la venjança es barrejaran amb la màgia negra i altres pràctiques i rituals prohibits en la Roma d’aquell moment.

Dates i horaris

JULIOL 
  • Durada: 1,45 min-2h aprox.
  • Horari: 20h
  • Idioma: 
    • Català:
    • dimarts 22, dimecres 23 i divendres 25
    • dimarts 29 i el dimecres 30
AGOST 
  • Durada: 1,45 min-2h aprox.
  • Idioma: 
    • Català:
    • els dies 1, 5, 12 i 15 a les 19,30h
    • els dies 19, 22, 26 i 29 a les 19h 
    • Castellà:
    • els dies 14, 21 i 28 a les 19h 
SETEMBRE
  • Durada: 1,45 min-2h aprox.
    • dijous 4 de setembre, les 19h en català

Preu: 13€. 13€. Infants de 0 a 7 anys gratuït. Inclou l'entrada al jaciment. 
Compra d’entrades 

LES VEUS D'EMPORIAE. Nova!

Les veus d’Emporiae és una activitat nova dins la programació d’estiu del MAC-Empúries. En aquesta visita guiada al capvespre recorrerem la ciutat romana d’Emporiae de la mà d’una guia experta, que ens descobrirà els seus racons mentre el sol es pon. Al llarg del recorregut, diversos personatges apareixeran per mostrar com era la vida quotidiana fa més de dos mil anys, a través de petites escenes ambientades en aquella època. Per acabar, gaudirem d’un petit refrigeri a la terrassa del museu, amb una vista privilegiada sobre la ciutat grega.

Dates i horaris

AGOST 
  • Durada: 1,45 min-2h aprox.
  • Idioma: 
    • Català:
    • els dimecres 13 a les 19,30h 
    • els dimecres 20 i 27 a les 19h
SETEMBRE
  • Durada: 1,45 min-2h aprox.
    • Dimarts 2 de setembre, les 19h en català

*El dia 2 de setembre, visita gratuïta amb motiu de la Festa major de l’Escala. Per aquesta visita cal fer reserva prèvia al correu reservesempuries@gencat.cat

Preu: 13€. 13€. Infants de 0 a 7 anys gratuït. Inclou l'entrada al jaciment. 
Compra d’entrades

____________________________________________________________________________________________

Condicions de venda:

L’adquisició de les entrades comporta l’acceptació de les següents condicions:

  • Una vegada comprada l’entrada, no es bescanviarà ni se’n retornarà l’import.
  • En cas de cancel·lació per circumstàncies alienes a la voluntat del MAC-Empúries, es retornarà l’import de l’entrada.
  • Cada codi de barres és únic i permet un únic accés.
  • Us preguem la màxima puntualitat, cal ser a les taquilles del museu, 15 minuts abans de l’inici de l’activitat.
  • Cal que conserveu l’entrada fins el final de la visita.
  • Només s’acceptaran entrades comprades a la web del MAC-Empúries. Tota entrada sospitosa de falsificació no permetrà l’accés a la visita.
  • És reservat el dret d’admissió.
  • Empordà Caterva i el MAC-Empúries no es fan responsables de les pèrdues, robatoris, deteriorament, danys o perjudicis causats al portador de l’entrada, o als seus objectes personals durant l’estada al recinte. 

______________________________________________________________________________________________

Per a qualsevol incidència, podeu contactar amb nosaltres al correu  reservesempuries@gencat.cat  

Per les característiques de l’activitat considerem que és adequada per a infants a partir de 8 anys.

DADES DE L'ACTIVITAT
On Ciutats grega i romana d'Empúries
Hora 20:00:00
Durada 1,45h aprox.
Preu 13€/ persona. Menors de 8 anys gratuit