Primavera 2021
.
Lamentem comunicar-vos que degut a la complicada situació actual, el Servei de Museus manté la restricció d’activitats culturals als museus pels propers dies, com a mesura per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya.
Estem treballant amb la possibilitat de reprogramar-lo més endavant, en algun moment del 2021. Seguirem informant des de la web i les xarxes del MAC-Empúries.
Disculpeu les molèsties, i cuideu-vos molt.
_______________
Jordi Forcadell i Mas, tenor
Juan Bertrand Castrodeza, lead / baríton
Gener Salicrú i Soler, lead / baríton
Adrià Sivilla Ebri, baix
The Hanfris Quartet és un grup vocal masculí format el 2009. Els quatre membres, que compten amb una llarga trajectòria en formacions d’expressió exclusivament vocal, uneixen les seves capacitats per oferir un concert d’alta qualitat tècnica i interpretativa. The Hanfris Quartet és quatre vegades medalla d’or al Campionat d’Espanya de Quartets Barbershop i actualment ostenta la quarta plaça a nivell europeu. El 2015 va esdevenir el 1r quartet del sud d'Europa en participar als Campionats Internacionals de Quartets Barbershop, organitzats per la Barbershop Harmony Society (BHS) a Pittsburgh (EUA), fet que van repetir el 2017 a Las Vegas (EUA).
El concepte d’espectacle arrenca de l’estil barbershop i s’amplia i es projecta mitjançant una proposta dinàmica, alegre i d’alta connexió amb el públic, presentant versions de cançons de rock&roll, estàndards de jazz, swing, musicals, punk, clàssic, bandes sonores de pel.lícules, versions de temes en català i peces pròpies de l’estil.
www.thehanfrisquartet.com
Aforament limitat, imprescidible reserva prèvia.
El concert disposarà d'una platea amb cadires numerades. Coordina el cicle Daniel Mestre, director d'orquestra, membre de l’equip tècnic de la Federació Catalana d’Entitats Corals, i assessor artístic del World Youth Choir.
On | Conjunt Arqueològic d'Empúries |
Hora | 12:00:00 |
Durada | 45 min. 1 h |
Preu | Gratuït |